Jaké tréninkové programy vám můžeme nabídnout?

NOVĚ na výběr bude ze čtyř druhu tréninku.

Začátečníci

Cardio trénink

Funkční trénink

Cross trénink

Všechny tréninky jsou k získání tělesné síly, rozvoje tělesné zdatnosti - kondice, ale i obratnosti a rychlosti.Tento typ cvičení je odlišný od klasického cvičení v posilovně. Není zaměřen jen k nabrání svalové hmoty. Základní rozdíl mezi tradiční posilovnou a tělocvičnou Valhalla gym je ve způsobu cvičení. Zatímco v posilovně se provádějí cviky zaměřené na konkrétní svalové skupiny, naše tréninky jsou zacíleny na kondiční trénink, neboli cviky posilující celkovou fyzickou zdatnost.Programy jsou určeny pro všechny věkové skupiny s tím, že každý může cvičit s jinou zátěží a intenzitou. Tato metoda je přizpůsobena všem, bez ohledu na pohlaví, věk, váhu nebo sportovní dovednosti. Našim tréninkům se věnují děti i senioři, vrcholoví atleti, kteří chtějí zvýšit své výkony.

Začátečníci

-trénink vhodný pro začátečníky, pro ty, co se funkčnímu ani cross tréninku nikdy nevěnovali a chtějí zkusit něco nového. Vhodné i pro nesportovce, pro lidi po zranění nebo se zdravotním omezením. Budeme se věnovat technice pro správné dodržení standardů a ideálního provedení cviku. Využití nářadí- hrazda, kb, dumbelly, boxy, medicimbally, švihadlo, základní cviky s osou - dřep, mrtvý tah a pod.

Cardio trénink

- trénink vhodný pro začátečníky i pokročilé. Vhodné i pro nesportovce, lidi po zranění nebo se zdravotním omezením. Zeštíhlení a formování postavy, zlepšení fyzické kondice. Pro výkonostní sportovce jako doplněk k jejich sportu.Cviky převážně s vlastní vahou. Využití-hrazda, box, švihadlo, medicimball, běh, kb a dumbell. Hodně opakování s nízkými vahami. Technicky méně náročné cviky. Zahřátí a delší workout.

Funkční trénink

-vhodný pro pokročilé, kteří nechtějí vzpírat.Pro výkonostní sportovce jako doplněk k jejich sportu. Pro lidi, kteří mají už něco za sebou, mají rádi ruznorodost tréninku -technika/síla/kondice. Skladba tréninku-zahřátí, technický drill- hrazda, kb,dumbell, klik ve stojce nebo silovka s kb, dumbelly, osou bez vzpírání. Na závěr workout.

Cross trénink

- vhodný pro pokročilé, kteří chtějí pilovat olympijské vzpírání a náročnější gymnastické cviky. Pro lidi se závodními ambicemi. Zahřátí, skill/strenght-vzpírání(spády, trhy, nadhozy z visu, push jerk, split jerk apod nebo gymnastika-ring MU, bar MU, hs walk apod. Na závěr kratší workout.

Masáže

Nově Taping nebo-li tejpování je metoda, kdy za pomocí speciálních lepících pásek nalepených na kůži v problémové oblasti dochází k pasivní podpoře kloubů a vazů.
SLEVY PRO STUDENTY!!!!
 
Při masáži do domu ve městě Ústí nad Orlicí neúčtujeme dopravu.
Mimo Ústí nad Orl.účtujeme 4,- Kč/km od hranice UO ke klientovi.

Orientační doby masáží jednotlivých tělesných partií:

  • Dolní končetiny - 60 minut

  • Horní končetiny - 50 - 60 minut

  • Záda a šíje - 50 - 60 minut

  • Celková masáž 150 minut (zahrnuje dolní a horní končetiny, záda, šíji, hýždě)

 
Těší se na Vás Dušan Jukl
Rekondiční a sportovní masér
kontakt:tel 608357219

Individuální trénink

Proč se vyplatí investovat do osobních tréninků?

  • Rychlejší a trvalejší výsledky než individuální snaha

  • Zahodíte špatné návyky, kterými si škodíte, nebo jsou zbytečné

  • Zjistíte, jak cvičit tak, abyste dosáhli svých cílů

  • Naučíte se, jak cvičit, aby netrpěly Vaše záda a klouby a jak předcházet zraněním způsobeným špatným cvičením.

  • Trenéři Vám rádi poradí ohledně Vašich stravovacích návyků, které jsou klíčové při formování postavy,regeneraci

  • Díky trenérovi Vás před cvičením nezachrání žádná výmluva ?

 

Kontaktní formulář

Můžeš mít všechno
za co jsi ochotný bojovat!

Rezervovat lekci!
Ústecká 28, Česká Třebová - Parník 560 02, +420 608 357 218

Přidej se k nám!