Jaké tréninkové programy vám můžeme nabídnout?

Funkční trénink

Funkční trénink je program pro získání tělesné síly, rozvoje tělesné zdatnosti - kondice, ale i obratnosti a rychlosti. Funkční trénink vymyslel před více než dvaceti lety v USA Greg Glassman. Tento typ cvičení je odlišný od klasického cvičení v posilovně. Není zaměřen k nabrání svalové hmoty. Základní rozdíl mezi tradiční posilovnou a tělocvičnou pro Funkční trénink je ve způsobu cvičení. Zatímco v posilovně se provádějí cviky zaměřené na konkrétní svalové skupiny, Funkční trénink je zacílen na kondiční trénink, neboli cviky posilující celkovou fyzickou zdatnost. Cviky se provádějí rychle, dynamicky s menší zátěží. Program je určen pro všechny věkové skupiny s tím, že každý může cvičit s jinou zátěží a intenzitou. Tato metoda je přizpůsobena všem, bez ohledu na pohlaví, věk, váhu nebo sportovní dovednosti. Funkčnímu tréninku se věnují děti i senioři, vrcholoví atleti, kteří chtějí zvýšit své výkony.

Kruhový trénink

Kruhový trénink je tréninková metoda (postup, či program), která se skládá z vybraných cviků zatěžujících jednotlivé svalové skupiny celého těla buď jednotlivě, nebo v kombinaci po dobu předem určenou. Důležitým faktorem je rychlost provádění daného cviku. Měl by se provádět svižně, v tempu, s cílem provést vyšší počet opakování, nikoliv však na úkor správné techniky provedení. Z tohoto důvodu je volba vhodné zátěže (s ohledem na trénovanost cvičícího) rozhodující a klíčová.

  • Kruhový trénink je krátké, intenzivní a velice efektivní a motivující cvičení, které Vás rychle dostane do formy!!!
  • Kruhový trénink je časově nenáročné cvičení.
  • Kruhový trénink Vás rychle dostane do kondice.
  • Jednotlivé cviky kruhového tréninku jsou jednoduché a zvládne je opravdu každý.
  • Kruhový trénink výrazně zvyšuje vytrvalost a zlepšuje funkci kardiovaskulárního systému.
  • Kruhovým trénink zlepšite fyzickou kondici, redukujete svoji hmotnost a množství tuku v těle.
  • Kruhovým tréninkem efektivně hubnete a formujete postavu.
  • Kruhový trénink nabízí širokou variabilitu.
  • Při v kruhovém tréninku Vás neustále motivuje trenér i ostatní cvičící.

Spalovací trénink

Pokud jste dodnes zařazovali spíš nízkointenzivní kardio trénink s tepovou frekvencí kolem 60-70% maxima a cvičili jste delší dobu, tak jste samozřejmě také spalovali značné množství tuku. To by vám ale nemělo stačit. Díky spalovacímu tréninku totiž urychlíte metabolismus ještě na dalších 24 hodin, protože na organismus jsou kladeny opravdu vysoké nároky.
Během tréninku spálíte víc kalorií a víc kalorií spalujete i po jeho ukončení, jelikož váš klidový metabolismus běží na plné obrátky.

  • Spálíte více tuku
  • zlepšíte zdraví svého srdce
  • zachováte si svalovou hmotu

CVIČÍME PŘEVÁŽNĚ CVIKY S VLASTNÍ VAHOU-dřepy,výpady,shyby atd,často intervalově běháme,využíváme také medicimbally a kettlebelly.

Fitbox - Fitcentrum Letohrad

Fitbox je výborný lék proti stresu, efektivní spalovač tuků a dodavatel psychické pohody. Do boxovacího totemu zkrátka můžete přenést všechny stresy, které vás tíží a domů si odnést čistou hlavu a dobrou kondici. Jedna lekce fitboxu trvá kolem pětapadesáti minut. Údery a kopy probíhají při svižné, dynamické hudbě.Nejenže fitbox tvaruje postavu a zpevňuje svaly, pokud se věnujete fitboxu pravidelně, zlepší se i vaše pokožka. Pokožka se lépe prokrvuje, člověk se potí, čímž se otvírají póry a odplavují škodliviny a nečistoty. Při cvičení fitboxu se také stabilizuje svalová rovnováha, což vede k odstranění bolestí zad, což je problém téměř 90% české populace.

Základním kamenem fitboxu je totem, který se skládá z pevné stojné části, jež je naplněná sto dvaceti kilogramy vody, a ohebné části boxovací, jež obsahuje sto kilogramů písku. Má funkci jako boxovací pytel, ale není zavěšen od stropu, nýbrž stojí na podlaze a vyklápí se do stran. Je konstruován tak, aby údery pouze přijímal, ale nevracel.

Cvičení je uzpůsobeno pro všechna pohlaví, kondice a věkové kategorie. Lektor zkrátka udává takové tempo, aby se žádný účastník nenudil. Lekce se soustředí na celé tělo, takže vaše postava bude udržena v rovnováze. Vaše svaly se zpevní a vaše tělo vytvaruje. Během jedné lekce můžete spálit až tři tisíce kilojoulů.              
 
Fitbox je skupinové cvičení, které na cvičební ploše o rozloze minimálně 72metrů obsahuje 12 totemů (doporučeně).  Každý účastník hodiny by měl mít svůj totem, ale při větší návštěvnosti není problém, aby dva lidé používali jeden totem.
 
Hodina fitboxu začíná zahřáním celého těla, kdy se zvyšuje přívod kyslíku ke svalům a vnitřním orgánům. Trénují se nejprve údery do vzduchu, učí se dechové zkoušky a instruktor klientům pečlivě vysvětluje techniku, jaká bude používána v hlavní části. Tady už je tělo připraveno na maximální výkon. Z těla se uvolňují endorfiny a tukové zásoby. Při kopech a úderech je tělo samozřejmě celou dobu v pohybu při známém „boxerském poskakování.“ Procvičení celého tělo zaručuje velké množství kombinací pohybů. Jak se hodina blíží ke konci, intenzita se snižuje a tělo se vrací do počátečního stavu. Následuje pomalé uklidnění a důkladný strečink.
 
Nejpoužívanější jsou dvě různé formy fitboxu: První je zábavné a skákavé cvičení s rytmickou hudbou, které se nazývá kardio. Ve druhé formě s názvem freestyle, se našli především muži. Je to silovější a bojovnější cvičení, více se soustředí na techniku úderů a kopů a posilováním pro správné boxery. U freestyle fitboxu můžete v některých fitnesscentrech narazit i na vylepšení – při zhasnutých světlech a burcující hudbě se boxuje do totemu, cvičenec má pocit, že je sám v celé místnosti.
 
Ani potřeby na lekci fitboxu nejsou nijak náročné. Stačí pouze pohodlné oblečení a boty, láhev vody a ručník. Nezapomeňte však fitbox rukavice či bandáže, které ochrání vaše klouby při úderech do totemu. Ty však většina center nabízí k půjčení, přinejmenším na vaši první zkušební hodinu. Pokud byste si museli rukavice koupit, speciální bandáže z polystyrenu měřící zhruba dva a půl metru pořídíte je do dvě stě korun, pravé fitbox rukavice jsou dražší. Můžete si ale také vystačit s cyklistickými nebo pytlovými rukavicemi.

Proč si vybrat právě fitbox?

  • Všechny věkové kategorie, jakákoli tělesná kondice, muži a ženy
  • Zlepší kondice, tvarování těla, zpevnění svalů, zlepšení pokožky, odstranění bolestí zad
  • Běžné vybavení max. koupě rukavic
  • Rozšiřující se fitness odvětví, které nabízí množství center
  • Psychická pohoda
  • Rychlé spalování tuků

Masáže

Nově Taping nebo-li tejpování je metoda, kdy za pomocí speciálních lepících pásek nalepených na kůži v problémové oblasti dochází k pasivní podpoře kloubů a vazů.
SLEVY PRO STUDENTY!!!!
 
Při masáži do domu ve městě Ústí nad Orlicí neúčtujeme dopravu.
Mimo Ústí nad Orl.účtujeme 4,- Kč/km od hranice UO ke klientovi.

Orientační doby masáží jednotlivých tělesných partií:

  • Dolní končetiny - 60 minut
  • Horní končetiny - 50 - 60 minut
  • Záda a šíje - 50 - 60 minut
  • Celková masáž 150 minut (zahrnuje dolní a horní končetiny, záda, šíji, hýždě)

 
Těší se na Vás Dušan Jukl
Rekondiční a sportovní masér
kontakt:tel 608357219

Individuální trénink

Proč se vyplatí investovat do osobních tréninků?

  • Rychlejší a trvalejší výsledky než individuální snaha
  • Zahodíte špatné návyky, kterými si škodíte, nebo jsou zbytečné
  • Zjistíte, jak cvičit tak, abyste dosáhli svých cílů
  • Naučíte se, jak cvičit, aby netrpěly Vaše záda a klouby a jak předcházet zraněním způsobeným špatným cvičením.
  • Trenéři Vám rádi poradí ohledně Vašich stravovacích návyků, které jsou klíčové při formování postavy,regeneraci
  • Díky trenérovi Vás před cvičením nezachrání žádná výmluva ?

 

Kontaktní formulář

Můžeš mít všechno
za co jsi ochotný bojovat!

Rezervovat lekci!
Ústecká 28, Česká Třebová - Parník 560 02, +420 608 357 218

Přidej se k nám!